Rozhodnutie
Po dramatických udalostiach pri mlyne sa Carrie musí rozhodnúť, čo naozaj chce: Chce sa vrátiť do CIA s povýšením alebo chce úplne iný život? Brody ide na pohárik s Faberom, aby zvážil budúcnosť svojej rodiny, zatiaľ čo Saul je poverený tajnou misiou. A Quinn urobí rozhodnutie, ktoré môže všetko zmeniť.