Deadpool & Wolverine
Vo filme Deadpool a Wolverine od štúdia Marvel sa stretávame s Wadeom Wilsonom, ktorý už má minulosť morálne flexibilného Deadpoola za sebou – teda až do chvíle, kým sa náhle neocitne v boji o prežitie svojej domovskej planéty. Teraz musí znova oprášiť svoj starý oblek a presvedčiť neochotného Wolverina, aby mu pomohol.