Neuveriteľná cesta 2: Stratení v San Franciscu
Keď sa traja domáci miláčikovia náhodou na dovolenke oddelia od svojich majiteľov, Chance, Shadow a Sassy sa túlajú nebezpečnými ulicami San Francisca a snažia sa nájsť svoj domov za mostom Golden Gate.
Vaše obľúbené trio hovoriacich zvieratiek je späť v tomto akciou nabitom dobrodružstve, ktoré do každej rodiny prinesie vzrušenie a smiech! Keď sa traja domáci miláčikovia náhodou na dovolenke oddelia od svojich majiteľov, Chance, Shadow a Sassy sa túlajú nebezpečnými ulicami San Francisca a snažia sa nájsť svoj domov za mostom Golden Gate. Ale v ceste im stoja viaceré hrozby od ľudí aj zvierat. Pre naše tri veľmi odvážne a milé zvieratká to bude ďalšia neuveriteľná cesta a vzrušujúce i zábavné dobrodružstvo.