Deň nezávislosti
Conrad dostáva povzbudivý telefonát – je dostupné srdce pre pacienta, ktorý dva roky čaká na transplantáciu. Keď však do nemocnice príjmu kongresmana po infarkte, uprednostnia práve jeho, čo naruší operáciu Conradovho pacienta. Medzitým Nic začne podozrievať jedného z doktorov po tom, čo sa stratí istá zložka; Dr. Bell sa snaží zmanipulovať Minu a Devon čelí skúške, keď si pacientov stav vyžaduje bleskové rozhodovanie.