Do posledného dychu
Keď mohutná zimná búrka uväzní viac ako 30 námorníkov na rýchlo sa potápajúcej lodi, štyria členovia americkej pobrežnej stráže sa ich vydajú zachrániť na 12-miestnom člne, odvážne čeliac takmer 20-metrovým vlnám a vetru so silou hurikánu, v hrdinskom akčnom trileri založenom na skutočnom príbehu.
Film Do posledného dychu je založený na mimoriadnom skutočnom príbehu najväčšej záchrannej akcie na malom člne v histórii pobrežnej stráže a je príbehom odvahy, lojality a cti tvárou v tvár obrovskej presile. Keď pri pobreží Cape Cod udrie mohutná búrka, roztrhne ropný tanker T-2 na polovicu a uväzní viac ako 30 námorníkov na jeho rýchlo sa potápajúcej korme. Keď sa kapitán Bernie Webber (Chris Pine) a jeho posádka vydávajú na 12-miestnom záchrannom člne na záchranu, hlavný inžinier Ray Sybert (Casey Affleck) sa snaží získať pre svojich mužov viac času. Film Do posledného dychu, plný hrdinských akcií, ktoré sú väčšie ako život, a poháňaný vierou mužov v ich poslanie, v seba samých a jeden v druhého, je triumfom.