Doba ľadová
Mamutí samotár s tragickou minulosťou sa pridá k mudrujúcemu leňochovi a intrigánskemu šabľozubému tigrovi na strastiplnej ceste, aby pomohli ročnému chlapcovi opäť sa zísť s otcom lovcom.