Don's Fountain of Youth
Donald sa počas cesty so svojimi synovcami zastaví pri „fontáne mladosti“ a oklame deti, aby si mysleli, že je opäť dieťa. Zapletie sa však s agresívnou matkou aligátorkou a jej mláďatami a spolu so synovcami sa ponáhľa preč.