Drifting
Cian a Pat sú spolu od detstva a v malom mestečku v írskom Midlands majú svoje miesto. Cian je spokojný so životom plným alkoholu a náhodných známostí, zatiaľ čo Pat už začína byť unavený zo svojho okolia.