Beckettová a dvanásty okrsok riešia vraždu študenta z kurzu angličtiny.
Beckettová a dvanásty okrsok riešia vraždu študenta z kurzu angličtiny. Keď spolužiaci obete odmietajú s políciou hovoriť, Castle sa vydáva za frankofónneho kanadského imigranta a zisťuje, že obeť bola viac než len obyčajný študent.