Zrodil sa hviezdny chlapec
Stan do domu privedie hviezdu The Weeknda, aby naučil Rogera, aké dôležité je dobre sa správať a dodržiavať pravidlá.
Stan do domu privedie hviezdu The Weeknda, aby naučil Rogera, aké dôležité je dobre sa správať a dodržiavať pravidlá. The Weeknd sa s rodinou rýchlo zblíži, ale Roger jeho lekcie odmieta. Roger sa s The Weekndom dohode, že si vymenia miesta. Roger tak bude žiť život divokej hviezdy a The Weeknd bude žiť pokojný život so Smithovcami.