Láska je vo vzduchu
Athena a tím 118 sa vydajú na záchrannú akciu, keď sa žiadosť o ruku tragicky skríži s bankovou lúpežou a keď sa nevesta doslova zasekne na ceste k oltáru. Athena sa porozpráva s obeťou, aby jej pomohla s jej žiaľom. Maddie vezme veci do vlastných rúk, keď Buck nájde na prahu svojho domu nečakaného návštevníka.