Najdlhší deň
Lena podporuje Brandona, keď odhaľuje dávne tajomstvo, ktoré by mohlo zničiť jeho rodinu. Callie privedie Judea na návštevu k rodine Quinnovcov.
Lena podporuje Brandona, keď odhaľuje dávne tajomstvo, ktoré by mohlo zničiť jeho rodinu. Callie privedie Judea na návštevu k rodine Quinnovcov v nádeji, že Jude sa už nebude cítiť tak ohrozený touto druhou stránkou Callieho života. Medzitým sa Jesus zmieta v pocitoch viny za svoj neúspešný vzťah s Emmou a tlaku, aby dokázal svoju lojalitu Hayley. Marianin tanečný tím sa pripravuje na nadchádzajúcu súťaž, a hrozí, že jej neistota to pokazí.