Jim chce svoj vlastný priestor, keďže Cheryl celý dom zapratáva svojimi vecami.
Jim je rozrušený, pretože skrine sú plné Cherylinými vecami, takže už nemá priestor na svoje oblečenie. Cheryl sa rozhodne vyhodiť nejaké staršie oblečenie, no Dana ju od toho tak úspešne odhovorí, že Cheryl ide do mesta a kúpi ešte viac. Jim sa pomstí tak, že ich spálňu zmení na izbu vysokoškolského internátu, čo vedie k hádke oko za oko, ktorá veľmi rýchlo eskaluje.