Leví kráľ
Olaf predstavuje odlišný pohľad na Leviu ríšu z dielne Walt Disney Animation Studios z roku 1994, „Leví kráľ“. Pridajte sa ku kolobehu života a staňte sa svedkom posledného súboja medzi Simbom a Scarom (Sven). Dočkáte sa minimajstrovského diela zo série Olafove rozprávky.