Hlúposti v mene sexu
Keď sa Conradov pokus prekvapiť Nic romantickou valentínskou večerou nevydarí, ponúkne rezerváciu v reštaurácii niekomu, kto ju aj využije. Mina a Devon sa snažia vyhnúť Valentínu pátraním po tom, prečo ich zdanlivo zdravý sused náhle zomrel.
Keď sa Conradov pokus prekvapiť Nic romantickou valentínskou večerou nevydarí, ponúkne rezerváciu v reštaurácii niekomu, kto ju aj využije. Mina a Devon sa snažia vyhnúť Valentínu pátraním po tom, prečo ich zdanlivo zdravý sused náhle zomrel. Kit medzitým dáva rady ohľadom randenia pacientovi, ktorý sa zranil pri sexe. Irving je donútení odhaliť svoj nie príliš tajný vzťah so zdravotnou sestrou Jessicou a Bell sa rozhodne osláviť Valentína na operačnej sále.