Priatelia s výhodami
Keď sa na katastrofálnej svadbe všetko pokazí, na scénu prichádza tím zo stanice 126, zatiaľ čo Grace pomáha domine a jej otrokovi v šokujúcej situácii. Owen s Gwyneth medzitým nevedia definovať svoj nový vzťah a Marjan sa do života vráti muž z jej minulosti.