Záchrana v extrémnych podmienkach
V záverečnej epizóde série Ice Road Rescue sa pozrieme na sezónu plnú záchranných misií a zameriame sa na záchranu, počas ktorej sa všetko pokazilo. Záchranári z odťahovky na čele s Thordom a Bjørnom spoločne zhrnú sezónu. Pozrieme si príbehy života a smrti, vynachádzavosti, nevyspytateľného počasia a cudzincov uviaznutých v zasnežených horách s letnými pneumatikami. Chlapci pozerajú zábery v Olavovom byte a spomínajú na chvíle, ktoré zabavia, ale tiež zamávajú aj s tými najdrsnejšími chlapmi.