Far
Do okna kaviarne vrazí vták a vystraší zákazníkov. Vnútri kaviarne prebieha obchodné stretnutie a žena na ňom sa musí rozhodnúť, či má ignorovať prírodu, alebo zasiahnuť.
Žena na obchodnom stretnutí v rušnej kaviarni v centre mesta sa prestane sústrediť. Vtom do okna vrazí čajka. Zákazníci si ju všimnú, no čoskoro odvrátia zrak. Žena nemôže situáciu ignorovať – vidí, že čajka je síce ešte nažive, no veľmi trpí. Vyberie sa von, aby ukončila čajkino trápenie. Pozoruje ju zopár detí a pri snahe zabiť čajku na ňu kričia. Nakoniec vtákovi vykrúti krk a deti sa vrátia ku hre. Žena vtáka pochová v neďalekom kvetinovom záhone za sprievodu pohľadov kolegov a zákazníkov.