Šťastie
Televízna šou, ktorej sa Yasemin zúčastnila, má reklamnú prestávku. Ekin, ktorá v zákulisí počúva rozhovor Tanera a Yasemin pochopí, že Yasemin je v skutočnosti Lovec. Keď sa prestávka skončí, Yasemin a Taner si majú pred kamerami zahrať hru. Keďže Yasemin má iné plány, Taner v priamom prenose zomiera hrozným spôsobom.