FILM BLACKPINK
Obľúbená K-popová skupina BLACKPINK, známa po celom svete, oslavuje 5. výročie svojho debutu vydaním filmu BLACKPINK: THE MOVIE, ktorý je zároveň špeciálnym darčekom pre "BLINK" - milovanú fanúšikovskú skupinu BLACKPINK - aby sa vrátili k starým spomienkam a vychutnali si vášnivé vystúpenia v slávnostnom duchu.