Tvoj, môj a náš
Keď si Violet vyberá medzi Peteom a Sheldonom, nebezpečenstvo pre ňu predstavuje smútiaci pacient; Addison čelí svojim citom k Noahovi, keď sa Morgan pripravuje na pôrod.
Keď si Violet vyberá medzi Peteom a Sheldonom, nebezpečenstvo pre ňu predstavuje smútiaci pacient; Addison čelí svojim citom k Noahovi, keď sa Morgan pripravuje na pôrod; Dell má obavy o svoju dcéru, keď sa do mesta vráti nadrogovaná Heather; Naomi sa musí rozhodnúť, či je v jej najlepšom záujme zostať v Oceanside Wellness alebo začať odznova v Pacific Wellcare.