Bow si v práci nájde nového priateľa.
Bow si v práci nájde nového priateľa a Dre si myslí, že trpí spasiteľským komplexom. Junior medzitým premení svoju spoločnú izbu s Jackom na sídlo bratstva a proti nim sa postavia Ruby a Diane.