George, kráľ džungle
Hlboko v džungli chlapca menom George vychovajú po páde lietadla gorily. Vyrastie z neho milý neohrabanec a má les plný zvieracích kamarátov – ako sú posol Tookie, hovoriaca gorila Ape a Shep, sivý a oriešky milujúci slon! Keď Georgeových priateľov ohrozia pytliaci, kráľ lietania na lianách vyrazí do akcie.
Hlboko v srdci africkej džungle chlapca menom George vychovali gorily. Z Georgea vyrastie nahý a milý neohrabanec (Brendan Fraser), ktorý má dažďový prales plný zvieracích kamarátov – ako sú Tookie, jeho veľkonosý posol, Ape, hovoriaca gorila, chytrejšia ako priemerný raketový vedec, a Shep, sivý a oriešky milujúci slon! Keď Georgeových priateľov ohrozia pytliaci, kráľ lietania na lianách vyrazí do akcie. Ale než poviete „Pozor na ten strom,“ George musí čeliť mnohým lianami obrasteným prekážkam! Obsahuje zobrazenia tabakových výrobkov.