Ozýva sa realita
V 90. rokoch sa fantázia mieša s realitou a vznikajú nové svety, kde sa vedú vojny ako vo videohrách a dinosaury ožívajú.
S technologickým pokrokom 90. rokov miznú hranice medzi fantáziou a realitou vo svete, kde sa vedú vojny ako vo videohrách a videohry sa hrajú ako vojny, a kde nikto nepozná rozdiel. Keď však Hollywood využije božské schoposti, aby vybudoval nové svety a vytvoril nové tvory, realita už nikdy nebude taká ako predtým.