Tajomstvo skrytého pokladu
Castle si je istý, že rituálna vražda ženy súvisí so sprisahaním na štýl Da Vinciho kódu.
Castle a Beckettová vyšetrujú podivnú vraždu mladej ženy, ktorú našli v rituálnej polohe. Keď tím nájde v jej byte zbierku zvláštnych symbolov a ukáže sa, že hlavný podozrivý je záhadný mních, Castle si začne byť istý, že narazili na sprisahanie na štýl Da Vinciho kódu. Medzitým sa Castle snaží vyrovnať s tým, že Alexis a Pi spolu začali bývať.