Stravný lístok
Výstredný životný štýl opäť slobodného Mika s neobmedzeným prístupom ku svetu podporuje Don King, následkom čoho Mike v zápase proti Busterovi Douglasovi príde o titul v najneočakávanejšej prehre v boxerských dejinách.