Good Boy
Luna po prvý raz stráži niekomu psa, a to páru, ktorý je posadnutý svojím šteňaťom. Počas večera sa pokúsi vycvičiť chlpáča, ktorý túži po pozornosti, no rýchlo zistí, že to ani zďaleka nie je „dobrý psík“. V skutočnosti je to precízny stroj na zabíjanie a prahne po ľudskej krvi. Tento krátky komediálno-hororový film je energický, nepredvídateľný a strhujúco vtipný.