Milosť
Robin Robertsová vedie osobný rozhovor s úžasnou komičkou Loni Love, herečkou/speváčkou Chrissy Metzovou a obľúbenou televíznou osobnosťou Kelly Osbourneovou o tom, ako objavili a dopriali si milosť. Zistite, ako tieto všestranné ženy premenili svoje skúsenosti so súdením a pocity neúspechu na energiu, ktorá zmenila ich životy a kariéry na ich najdivokejšie sny.