Izba s výhľadom
Cordelia sa zamiluje do nádherného nájomného bytu, no ukáže sa, že v ňom straší duch. Za Doylom prichádza démon po splátku pôžičky.
Doyle rieši návštevu démona, ktorý si prišiel po splátku pôžičky, zatiaľ čo Cordelia bojuje s duchom o právo obývať nádherný nájomný byt.