Halloweentown
Táto dobrodružná komédia je príbehom Marnie a jej mladších súrodencov, ktorí sa spolu so svojou odcudzenou babičkou, dobrou čarodejnicou (Debbie Reynoldsová), vracajú k nej domov v Halloweentowne, kde čarodejnice, škriatkovia, upíri a podobné bytosti žijú úplne normálne životy.
Táto dobrodružná komédia je príbehom Marnie a jej mladších súrodencov, ktorí sa spolu so svojou odcudzenou babičkou, dobrou čarodejnicou (Debbie Reynoldsová), vracajú k nej domov v Halloweentowne, kde čarodejnice, škriatkovia, upíri a podobné bytosti žijú úplne normálne životy. Marnie sa na svoje trináste narodeniny dozvie, že pochádza z rodu čarodejníc a že ona sama jednou je. Tiež objaví, že zlo sa snaží zmocniť Halloweentownu, a musí pomôcť svojej mame a babke všetkých zachrániť.