Celý svet sa pozerá
Hoci je Michael naštvaný, že Janet kúpila Juniorovi drahé počítačové vybavenie bez toho, aby sa s ním poradila, nakoniec sa uzmieria. Ich romantické uzmierenie sa však dostane na internet, keď ho neúmyselne zaznamená Juniorova nová webkamera.