Holub
Lomper, ktorý potajomky založil všetko, čo s Dennisom vlastnia, požičal si peniaze a odcestoval do Amsterdamu, sa teraz vracia do Sheffieldu s veľmi cenným balíčkom. Vince sa s brokovnicou domáha, aby mu tovar ukázal. S pocitom, že ho už jeho manžel Dennis nerešpektuje, sa ho Lomper pokúsi ohúriť tým, koľko peňazí zarobí. Keď sa plán pokazí, príchod kórejského miliardára pôsobí ako vykúpenie. No ani to napokon nevyjde, ako má. Teraz už nie je ohrozené len Lomperovo manželstvo, no aj jeho život. Svojich priateľov preto naverbuje na divoké dobrodružstvo. Horse ide medzitým na zdravotnú prehliadku.