Pre teba žiadne tancovanie, zlatko
Transplantácia zafungovala a Rose môže ísť domov. Ibaže Marion nečakala, že sa vráti ako diktátorka. Keďže doma to nie je najlepšie, Marion sa zas stretáva s Louisom, a Stéphanova pracovná rutina nie je o nič lepšia. Zdá sa, že Pascal, ktorý mlčal, potrebuje hovoriť o tom, čím rodina prechádza. Keď Claire vidí sestrinu únavu, vezme na dva dni netere k sebe. Ale víkend môže priniesť nečakaný zvrat.
Transplantácia zafungovala a Rose môže ísť konečne domov. Ibaže Marion nečakala, že sa vráti ako diktátorka. Keďže doma to nie je najlepšie, Marion sa znovu stretáva s Louisom, jej jediným únikom od reality, a Stéphanova pracovná rutina nie je o nič lepšia. Zdá sa, že Pascal, ktorý sa k ničomu nevyjadroval, teraz potrebuje hovoriť o tom, čím jeho rodina prechádza. Vincent na letisku narazí na Alice a uvedomí si, že ju má radšej, než si myslel. Keď Claire vidí, aká je Marion unavená, navrhne, že sa cez víkend o svoje netere postará. Napriek Rosiným predpisom, poznámkam jej mamy a pochabosti jej brata ostáva Claire silnou, ale víkend môže priniesť nečakaný zvrat.