Ja, zloduch!
Ramona je malé dievčatko s veľmi veľkou fantáziou a čuchom na nezbednosti. Jej hravé šibalstvá udržiavajú v strehu celú jej milujúcu rodinu vrátane staršej sestry Beezus, ktorá sa práve snaží prežiť prvý ročník na strednej škole. Vďaka všetkým radostiam a strastiam detstva sa Ramona s Beezus naučia, že ak si budú veriť a spoľahnú sa jedna na druhú, nič pre ne nebude nemožné.