Ohromení
Nemocnicu Grey Sloan zasiahne tesne pred príchodom zlomových správ búrka. Chirurgovia a stážisti spolupracujú na záchrane zraneného reportéra a rodiny zasiahnutých búrkou. Obľúbený autor podstúpi riskantnú operáciu.