Duchovia príbuzných
Abbie, Crane a Jenny majú problém vybudovať si normálne životy a nadôvažok sa znovu objaví nové nebezpečenstvo: Príbuzný. Zatiaľ čo sa tím našich hrdinov pokúša zistiť, prečo sa Príbuzný zmenil na zlo, Crane zisťuje, že jeho romantické stretnutia so Zoe môžu spôsobiť dlhotrvajúce problémy.