Kráľovstvo planéty opíc
O generácie neskôr, po konci Caesarovej vlády, žijú opice harmonicky ako vládnuci druh — a ľudia musia žiť v ústraní. Keď nový tyranský opičí vodca buduje svoju ríšu, jeden mladý opičiak sa vydá na dobrodružnú cestu, ktorá ho prinúti spochybniť minulosť a urobiť rozhodnutia, ktoré ovplyvnia budúcnosť opíc aj ľudí.