Kráska a zviera: Oslavy 30. výročia
Na počesť 30. výročia animovanej klasiky tento animovaný a hraný program predstaví film, ktorý je obľúbený medzi fanúšikmi, a takisto aj nové hudobné vystúpenia, kulisy a kostýmy inšpirované klasickým príbehom.