Párty
Na svoje desiate narodeniny chce Romy zorganizovať legendárnu oslavu. Potrebuje pomoc všetkých: Vic má na starosti vstupy a výstupy a Clara musí zabezpečiť tortu. Čo sa týka Freda a Emmy, tí majú jedinú úlohu: držať sa ďalej od obývačky. To nie je problém pre Emmu, ktorá má dôležité stretnutie. Pre Freda je to však nočná mora.
Romy organizuje na svoje narodeniny prvú oslavu a veľmi chce zapôsobiť na svoju kamarátku Sarah-Jane. Vyťahuje všetky tromfy: Klára sa postará o tortu a Vic má na starosti vstupy a výstupy a hlavne to, aby sa Fred a Emma držali ďalej od obývačky, pretože oslava je len pre deti! Fred však prepadá panike pri pomyslení na to, že jeho najmladšia dcéra bude mať svoju prvú oslavu bez dospelých, a bojí sa, že sa jej to vymkne z rúk. Popritom má Emma počas večierka veľmi dôležité stretnutie a Fred má problém zostať na mieste.