Infekcia
Do nemocnice Grey Sloan Memorial prichádza skupina sýrskych lekárov absolvovať rýchlokurz základných chirurgických zručností. April sa rozhodne, že Matthewovi povie o svojom panenstve. U viacerých pacientov sa pred operáciami rozvinú infekcie.
Meredith a Derek dostanú znepokojujúce správy, ktoré ich podnietia podniknúť preventívne kroky pre budúcnosť svojich detí. Do nemocnice Grey Sloan Memorial prichádza skupina sýrskych lekárov absolvovať rýchlokurz základných chirurgických zručností, ktoré chcú uplatňovať v praxi. April sa rozhodne, že Matthewovi povie pravdu o svojom panenstve. U viacerých pacientov sa pred operáciami rozvinú infekcie a jedna z lekárok sa pýta sama seba, či to nespôsobila práve ona.