Dve loptičky, dva zásahy
Smrť najmocnejšieho občana Camdenu, istého Richarda Chubbyho, privedie do mesta ešte odpornejšieho Malého Chubbyho, ktorý sa zmocní rodinného podniku. Časom obaja dostanú cennú lekciu o obetavosti.
Po nečakanej smrti Richarda Chubbyho, najmocnejšieho muža v Camdene, sa do mesta vracia ešte krutejší a podlejší Malý Chubby, aby prevzal rodinný podnik. Zatiaľ čo Earl pracuje na tom, aby si zo svojho zoznamu vyškrtol jednu položku, Earl aj Malý Chubby spoznávajú skutočný význam obetovania sa.