Ľadový sen
Štrnásťročná KATELIN KINGSFORDOVÁ zasvätila každý okamih svojho života neľútostnej súťaži v krasokorčuľovaní. Keď renomovaná ruská trénerka krasokorčuľovania NATASHA GOBERMANOVÁ ponúkne Katelin jedinečnú príležitosť trénovať na súkromnej akadémii, kde učí, Katelin obetuje všetko. Nechápe však, že sa musí pridať k dievčenskému hokejovému tímu, aby získala jediné štipendium na škole. Svoje krasokorčuliarske ambície musí tajiť aj pred spoluhráčkami, ktoré si z „twirl girls“ uťahujú. Dokáže pôvabná Katelin získať body v drsnom hokejovom svete?