Meredith sa skontaktuje s Teddy.
Meredith sa skontaktuje s Teddy a pomáha jej riešiť niektoré z jej osobných problémov. Owen a Amelia sa skrývajú v blízkosti školy Betty po tom, čo je označená za riziko úteku. Jo sa chce dostať štipendium na svoj výskum, ale Baileyovej pozornosť je upriamená inde.