Mačka sa vrátila
Keď zomrie Cherylina mačka, Jim sľubuje, že ju riadne pochová, no prednosť má futbalový zápas.
Jim je na ceste na futbalový štadión s Danou a Andym, keď mu Cheryl zavolá, že ich mačka zomrela. Cheryl chce, aby sa Jim vrátil domov. Rýchlo sa teda všetci traja vrátia v nádeji, že utešia Cheryl a vrátia sa na zápas – ale chaotický „pohreb“ oneskorí ich návrat, pričom tvrdá zem vonku znamená, že Jim mačku pochovať nemôže, tak ju strčí do garážovej mrazničky.