Zákon príťažlivosti
Zatiaľ čo si Dre myslí, že Rainbow spochybňuje jeho mužnosť, dedko Earl a Ruby obnovia svoj milostný vzťah.
Dre si myslí, že Rainbow spochybňuje jeho mužnosť po tom, čo ho iný muž pred ňou znevážil. Keď sa však dedko Earl vrhne na pomoc svojmu synovi, aby si zachoval tvár, Ruby (hosťujúca hviezda Jenifer Lewisová) tento prejav mužnosti priťahuje a pár znovu rozprúdi svoj milostný vzťah. Medzitým sa stanú nepríjemné veci, v školskej hre totiž vyberú Juniora pre rolu „Rómea“ a sestru Zoey ako „Júliu".