Najmúdrejší člen rodiny
Hope vykazuje známky detského génia a Jimmyho to inšpiruje k návratu do školy a príprave na skúšku G.E.D. Jimmy je prekvapený, keď zistí, že jeho bývalý stredoškolský učiteľ pán Swift stále vyučuje a znova si na neho zasadol. Burt a Virginia sa rozhodnú zložiť skúšku tiež, aby sa Jimmy nestal najmúdrejším členom rodiny.