Lietadlá 2
Svetoznámy letecký pretekár Dusty spojí sily s dynamickou posádkou elitných hasičských lietadiel v komediálnom dobrodružstve. Nebojácny tím bojuje s lesným požiarom v národnom parku Piston Peak a Dusty zisťuje, čo znamená stať sa skutočným hrdinom.
„Lietadlá: hasiči a záchranári“ je nové komediálne dobrodružstvo o druhých šanciach s dynamickou posádkou elitných hasičských lietadiel oddaných ochrane historického národného parku Piston Peak pred zúrivým lesným požiarom. Keď sa svetoznámy letecký pretekár Dusty dozvie, že jeho motor je poškodený a možno už nikdy nebude pretekať, musí prehodiť rýchlosť a vstupuje do sveta leteckého hasičstva. Dusty spojí svoje sily s veteránskym hasičským a záchranárskym vrtuľníkom Bladeom Rangerom a jeho odvážnym tímom vrátane rázneho vodného požiarneho lietadla Lil' Dippera, vrtuľníka Windliftera na prenos ťažkých nákladov, bývalého vojenského transportéra Cabbiea a temperamentnej skupiny statočných terénnych vozidiel známych ako The Smokejumpers. Nebojácny tím spolu bojuje s masívnym lesným požiarom a Dusty zisťuje, čo to znamená stať sa skutočným hrdinom.