Hviezda párty
Keď si agentka Peggy Carterová uvedomí, že nedokáže Wilkesa zachrániť sama, obráti sa s prosbou o pomoc na najmenej očakávaného poradcu. Whitney medzitým skúša ovládať smrteľnú temnú hmotu.