Kolízny kurz (I. časť)
Aby mohli čeliť nenávistnej príšere požierajúcej planéty a skáčucej naprieč galaxiami, žiada tím na Zemi o pomoc na samých nesprávnych miestach. Na Lazy Comet sa zatiaľ s Izelinou posádkou deje niečo čudné, a nie je to len halucinogénnymi sladkosťami.