Nezabudni na mňa
Michael sa vracia do Miami, aby zachoval svoje utajenie, ale Strong schladí jeho príchod domov tým, že mu zakáže kontaktovať jeho priateľov.
Michael sa vracia do Miami, aby vystopoval sociopata, ktorý sa snaží prezradiť jeho utajenie. No vzbĺknu emócie, keď mu jeho nový styčný agent Strong zakáže kontaktovať Fionu, Sama a Jesseho, kým je v USA. Napriek svojmu želaniu si Michael bude musieť držať odstup, aby uchránil tých, na ktorých mu záleží.